星期三, 8月 13, 2014

古惑的賤骨頭 _ 添馬男 _ 主場新聞

添馬男

八十年代畢業於港大,八九年六四時身陷北京前門人潮,從此對政治興趣不能自拔,在傳媒及政圈浮沉多年。獲損友邀請在蘋果撰寫專欄《中門大開》,決心闖入總部,用一本iPad,一枝筆及一張摺凳,揭露政治圈內「膠人膠事」,寸嘴得嚟又有根有據,開本地政治評論新風格。

2013-11-11 6:00:06

左報打手痛斥泛民賤骨頭,聲稱要由中聯辦強硬對付,行文極似文革時打倒反革命分子宣傳文宣,但如此高調突出西環治港角色,未必符合西環利益。講起賤骨頭,又點小得嗰班甘心俾中聯辦操控嘅建制派議員,尤以西環契仔契女、葉劉新民黨、經民聯為代表,民建聯算做好少少。

政府中人對某些建制派議員痛恨程度,遠超於反對派泛民,好多人唔明,認為港英餘孽與泛民眉來眼去,暗通曲款,並以此向中央打小報告。其實一字咁淺,政務官冇乜政治傾向、個人感情,最緊要係get the job done,做好件事,好好醜醜,唔好搞到一褲都係,臭氣逼人。對家泛民明刀明槍,乜嘢路數大家都估到,而且好少出陰濕招,更重要反對派冇乜攞政府着數,即係嗰啲乜基金、物基金撥款,近幾年政府基金大部份撥比建制派、樁腳團體及外圍組織。但呢棚所謂建制派利益攞盡,要做事就借頭借路閃開,成為肥龍口中之「福臨門黨」。

據官場中人表示,個別議員寸到連局長電話都唔多理會,莫講話副局政助,至少由奶媽林鄭打來先至會聽聽。但凡要撐政府不受歡迎決定,當然要付出代價,包括俾傳媒抽插、俾網民惡搞圍攻,受人二分四,當然要去頂。但呢棚蠱惑建制派就食到盡,又想攞民望,又想搵着數,於是便反過來企喺對家一邊,反插政府官員、特首。

大佬照住 建制派食到盡

特區政府冇法在議會內形成穩固政治聯盟,散修修,原因在於蠱惑賤骨頭太多,政府不斷提供政治酬庸,佢地就奉旨食飽含住牙籤走人。而建制派議員公開批評政府,其輿論效果往往高泛民幾倍,因為傳媒會認為連政府自己友也反對,可想而知政府決策草率及大有問題。個別建制派議員可以咁寸,因為背後另有大佬照住,呢位大佬就在西環。

有陰謀論者認為由始至終係一場戲,如果西環識做,應該就閂埋門訓示自己契仔契女要聽特首話,但實情係特首冇法攞到自己友票,就終要求助於西環,又或者契仔契女先搗亂,在西環介入下才歸隊,可能根本是劇本一部份,因為咁先至可以凸顯出西環「支持及協助維持行政主導體制」,有着不可替代的地位!聽落又好似有道理。

彭定康在最後一份施政報告中,說:“My anxiety is this: not that this community's autonomy would be usurped by Peking, but that it could be given away bit by bit by some people in Hong Kong.”肥彭早在十幾年前已睇通今日個局!

沒有留言: