星期六, 9月 20, 2014

愛黨盲毛 _ 主場新聞 House News

添馬男

八十年代畢業於港大,八九年六四時身陷北京前門人潮,從此對政治興趣不能自拔,在傳媒及政圈浮沉多年。獲損友邀請在蘋果撰寫專欄《中門大開》,決心闖入總部,用一本iPad,一枝筆及一張摺凳,揭露政治圈內「膠人膠事」,寸嘴得嚟又有根有據,開本地政治評論新風格。

2012-9-6 7:04:31

黨國教育,諱莫如深,港人膚淺,多學無益。

殖民地年代初中中史只教到晩清,近現代欠奉,何解,現代史有太多水份、有害毒物滲雑其中,會令人不知不覺間受蒙蔽。學生不察,變了盲毛老左,港人父母最怕。我細個時鄰居係左派家庭,為了與殖民地政府鬥爭,唔裝水錶,仔女讀勞校,白恤衫,藍扯褲,孭綠色帆布袋做書包,最後冇參加會考,中學畢業後去國貨公司做售貨員。我讀教會學校,打領呔,灰絨短褲,長襪黑鞋。十歲左右已明白大家分別,成條冷巷細路都視這家人為怪人。舊區在七十年代掛青天白日旗慶祝雙十國慶,只有他一家人掛五星旗慶祝十一。

香港人慣用「愛國」、「親中」去稱呼呢班人,其實應稱為親共才正確。因為愛國親中,不等如親共,反共亦非不愛國。為何七十年代親共被人視為盲毛,大家唔好忘記香港人口構成之中,有不少家庭乃受共黨迫害,又或者在大飢荒時拼命求存偷渡來港。當大家發現身邊竟然有人真心相信文革謊言,心裡自然會好奇怪。

電影「老港正傳」,講出了左派家庭的痛苦,做唔到警察,冇會考自然難搵工,在左派系統中工作,慢慢比時代淘汰。香港人早就睇穿盲目親共的後果,因為愚昧影響了你人生重要抉擇,左派在國貨公司當售貨員,人數不小,但只有一個陳婉嫻能出頭,眼見昔日鄰居參加會考,升預科,再入港大,乘住八十年代香港高速發展,出來工作不到十年已晉身中產,你話左派家庭出身做國貨公司那位青年人個心有幾難受。

親共愛黨之路難行,並非因為殖民地排斥,而是難融入主流社會,六七十年代左派自成系統,有自己學校、報紙、電影、戲院、足球隊、工作單位,自給自足,但八十年代左派系統被中產主流淘汰,香港人形成本土身份認同,點會仲去珠江戲院睇戲,行日資八百伴至係潮,點會仲行國貨公司,足球隊梗係捧有荷蘭外援精工,點會捧左派球會愉園。

香港人早就領教過盲目親共愛黨對個人發展所造成嘅後果,你話而家學校只係教國旗,學唱國歌,但一講五星國旗,點會唔教中國共產黨核心思想,如工農小資及民族資產等階級分析,再扯落去就係建國後不斷階級鬥爭,你話點教?一講國歌,就必然講抗日,再扯落去就係共產黨抗日有何貢獻,如何評價國民黨抗日貢獻,及國民黨抗日毛澤東則全力「擴紅」抽後腳行為。現代黨史謊話連篇,反右為何至今未全部平反?大躍進死幾多人?文革死幾多人?不如由愛黨親共的林鄭作答。

刊於蘋果日報,金融中心版:http://hk.apple.nextmedia.com/apple/index/15523461

沒有留言: