星期三, 9月 10, 2014

馬虎 添馬男 主場新聞

2014年01月30日

http://hk.apple.nextmedia.com/financeestate/art/20140130/18610172

馬年祝福好多時都會食字,如「馬」到功成、龍「馬」精神、但馬字一樣有唔吉利用語,如馬馬虎虎、六七十年代經常笑人小心「馬上風」。馬年運勢唔使掉轉羅庚都識得睇,幾壇大嘢殺緊埋身,經濟方面退市在即,股市借勢向下,樓市持續陰乾。香港經濟動力靠晒內地,全個政府除咗搶地起樓,似乎冇乜計劃。搞個科技局,盛傳由羅范走馬上任,睇怕又係老董式大白象搞硬件項目。

傳媒成戰場 逼歸邊就範


至於政治,唔使多講,香港人唔多信習近平中國夢,內地亦越來越公開唔妥香港,呢個矛盾,只有越來越大。

香港要向國際接軌,大談核心價值,內地視之為毒草,代表西方軟實力和平演變中國。內地維穩之手伸入香港,毫不避忌,只會令香港人厭共情緒更大,變成否定內地一切。呢個趨勢,自1978年起未曾試過。
內地與香港矛盾擴大下,搞普選政改,唔彎就有鬼,原地踏步對梁振英最有利,當維持小圈子1,200人,邊條友仲敢參選。大家睇睇杯葛自由黨、渣打馬拉松,已經知道梁處事冇底線,有仇必報,話之你資深黨員、港澳辦契仔,一律照打,未入閘已遍體鱗傷。政改拉倒唔算絕望,梁做多一屆先至絕望。馬年政局如此,想唔癲都幾難。
傳媒會繼續成為主戰場,收起陳淨心、愛字頭,改用周融、施永青,尤其後者,效果好好多,《明報》真係要跟施老闆學嘢!
傳媒互片鬼打鬼會是馬年新猷,繼TVB封殺壹傳媒(282)後,施永青赤膊上陣片肥佬黎,真係笑死人。總之唔歸邊反佔中,就由其他傳媒收拾佢,睇怕下一round就輪到網媒,「主場新聞」要整多幾套server,風暴來臨時唔係咁易頂。
香港淪落乃大勢所趨,弔詭之處係梁越亂搞,地位就越穩固,中央為政改,又伸手來搞,人人插隻手,香港猶如被「五馬分屍」。馬年想馬馬虎虎碌過去?好難!當政局講求歸邊,講敵我、黨同伐異,政治手段污糟,香港要返回昔日一團矛盾,即係處理政治任務,得過且過,應付中央,馬虎了事,相信已冇機會了。
香港本非極端政治溫床,一切以常識、文明方法解決,但今日已出現質變,政府處事毫無底線可言,眾多政治、傳媒中人,馬年真係要睇路!

沒有留言: