星期四, 4月 30, 2015

矮仔特首 _ 添馬男 _ 主場新聞

添馬男

八十年代畢業於港大,八九年六四時身陷北京前門人潮,從此對政治興趣不能自拔,在傳媒及政圈浮沉多年。獲損友邀請在蘋果撰寫專欄《中門大開》,決心闖入總部,用一本iPad,一枝筆及一張摺凳,揭露政治圈內「膠人膠事」,寸嘴得嚟又有根有據,開本地政治評論新風格。

2012-12-24 6:38:20

中聯辦換馬,打破常規由港澳辦張曉明走馬上任,形勢有點詭異。

李剛及彭清華係雞咁腳走,連同香港各界友好話別亦冇機會,李剛調去澳門做副主任,也十分之冇面,有摵柴之含義。明顯中聯辦今次係孭鑊,但至於為乜事搞到咁大鑊,當然同佢哋力挺梁振英做特首有關。

回歸以來揀特首,本地土共同中央都暗戰頻頻。老江魯平撐老董,中聯辦就撐李福善、楊鐵樑,老董落台,中聯辦已推梁振英,但北京卻起用曾蔭權,到今屆本來中央支持唐英年,但他中伏,俾梁營暗算,在林鄭配合下玩死咗唐英年,梁振英上台,以本地商界務實作風,應該歸隊,支持建制。但因今次工商界自覺俾西環出賣,啖氣下唔到,至今冇一個挺唐大商家肯公開表態支持梁振英。建制分裂,社運抬頭,香港已步入不可管治危機。

十八大重新佈局,香港需要穩住形勢,梁振英已無政治能量駕馭政黨、政務官及工商建制,佢本人作風也大有問題,從政30年竟孤獨到冇朋友,得幾條蛋散梁粉在搖旗吶喊,蔡涯棉當自己係政府發言人,大家就知出事。當TVB日日由古明華出嚟講電視發牌,做TVB發言人,你話幾大鑊。

政治問題 張曉明揸旗

要平息被出賣的本地工商大孖沙,自然要向挺梁大將問責,中央出手做嘢,本地大孖沙就要畀面,唔可以再搞分裂。但要大孖沙團結在梁特首周圍係冇可能,佢哋要畀面只會畀阿爺。所以空降張曉明,就係由佢出手團結番散收收的建制力量,也只有佢先做到,你叫原本有份參與唐梁廝殺的李剛、彭清華做?冇可能做到。如此一來,特區市委書記與市長制度成形,張搞政治工作,梁處理民生事務,溫總提出六大民生施政工作,就由市長梁振英處理,其他政治問題,唔使佢做,交巿委書記負責,由張曉明吹雞。

如此人事變動,是為咗令撕裂之建制力量重新團結在張曉明之下,「協助」振英更好地管治香港,張一上場,黃楚標立即科水購回DBC大班股份,平息風波,可見他殊不簡單。

刊於蘋果日報,金融中心版

沒有留言: