星期二, 2月 10, 2015

何喜華與劉千石 _ 添馬男 _ 主場新聞

添馬男

八十年代畢業於港大,八九年六四時身陷北京前門人潮,從此對政治興趣不能自拔,在傳媒及政圈浮沉多年。獲損友邀請在蘋果撰寫專欄《中門大開》,決心闖入總部,用一本iPad,一枝筆及一張摺凳,揭露政治圈內「膠人膠事」,寸嘴得嚟又有根有據,開本地政治評論新風格。

2013-1-4 6:38:14

SoCo何喜華乃梁粉,傳媒圈眾人皆知。由舊年選舉至今,何喜華多次配合梁振英搞選舉落區、訪貧問苦親民show,大家有目共睹。何喜華其實早應公開交代,SoCo並非他一人話事組織,亦非施麗珊個人組織,因此有必要公開他們個人政治立場。唔知點解,但凡同梁振英拉上關係者,總會感染到詭辯偽術而不自知!

今年九月立法會選舉,何喜華以個人名義支持建制派元秋及田二少,已令前線社工好氣憤,當時佢又詭辯,話用自己名義,而非用社區組織協會名義。佢當傳媒白痴,何喜華與社區組織協會乃二而為一,佢有冇諗清楚自己身份,一個爭取社會公義、基層權益多年嘅組織,支持民建聯建制派候選人,會令多少前缐義工,幫手賣旗學生,捐款市民感到失望。至於當中是否又與新世界捐款有關,大家不得而知,鄭家純本人亦係民建聯監委,屬核心人馬及金主。何喜華至今仍欠公眾一個交代。

佢比明報及蘋果砌完收捐獻拒絕遊行後,立即接受明報專訪澄清,呢個澄清,徹底令佢形象破產,佢否認自己挺梁,連基本政治道德也欠奉。為何敢做唔敢認,如果支持民建聯都得,做梁粉又有何值得羞恥,大方承認,與張志剛、蔡涯棉、林奮強結盟,有何不可?只要清楚交代,轉型也好、轉軚也好,總好過詭辯!

何喜華曾幾何時係有道德感召力之人,獻身服務基層,不為名利,好多社工以佢為榜樣。何喜華並非王菀之,以不問政治作理由去收受建制派捐獻,錢係用於扶貧,但公眾見到卻係利益交換,何本人為建制派候選人背書,當梁政府要求法院提請釋法,SoCo宗旨乃捍衛人權法治,何卻支持梁振英去踐踏法治。

每年SoCo買獎券好多民主派、社運中人支持,因為知道佢地係捱,佢地有金主大筆捐獻後,何喜華無需再靠市民一分一毫捐助,所以先至唔再尊重真正民意及主流核心價值,尤其是見到施麗珊為梁僭建辯護,更加谷氣 。

見到今日何喜華,令我想起昔日劉千石,70年代尾佢曾經係劉千石助手,係劉千石帶佢出身,兩人的政治結局,會否一樣?在乎何喜華一念之間。

刊於蘋果日報,金融中心版

沒有留言: