星期六, 8月 12, 2023

圍繞香港議會的爭論,就是一面民主照妖鏡

譬如呢件揾食 kol, 黃麗文 Fiona Yellow,

https://www.facebook.com/100037547512320/posts/971044864157088/

本來佢對袁弓夷香港議會嘅質疑和批評,我都大致同意。我唔係太中意佢拉埋戴耀廷來講,根本戴先生同件事無關。

呢條友嘅人品比袁弓夷更有問題。我留言話不必將袁弓夷和戴先生作比較。佢話「benny tai 會搞得好啲」,有乜事實根據呢?

佢不作反駁,但刪走留言,再 block 咗我,咁佢有幾多料,大家心照。

袁弓夷係答到亂咁嚟,但起碼有試過答,呢件物體只有更差。

不過,其實畀佢 block 都係好事,省卻不少麻煩,我又唔使阻人揾食,功德無量。

*

另一件 benjamin ling 應該係袁弓夷支持者啩,有人轉發郭子健[關於袁弓夷提倡「香港議會」嘅疑問同理解」一文,

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=814064456889148&id=100048568027982

咁呢個 benjamin 就話:「現在全世界冇人提出有效方案,只有他是另類!閣下有咁多問題,應該向其反影以便跟進!總好過只打嘴炮,沒實質行動。」

咁我話:「Benjamin Ling 公民社會嘅基礎係公開辯論,由公眾去了解和做決定。如果認為咁叫打嘴炮,我諗你未知民主係乜」

佢話:「Peter  Pang 我睇唔到係公開辯論囉⋯⋯感覺係批評多個辯論!」

我話:「Benjamin Ling 辯論係提出自己論點,咁無人反駁都無辦法㗎。

嗰啲「自己揾袁生留言」係將件事想像成袁先生嘅私人事務。

你食過間餐廳唔好食都可以公開講啦。

唉,真係好唔想見到,原來大眾質素係咁多」

咁佢就話:「Peter  Pang  笨柒包拗頸!」

因為佢當咗自己啱,所以其他唔同意佢嘅就係「笨柒包拗頸」。

講句「笨柒包拗頸」就以為好型?鬼咩,唔使成本嘛,你搞民運反對政權,行錯一步,大把人會輸身家性命。

*

呢件同 fiona yellow 可能取態相反,但我睇起上嚟,同樣好唔掂。

你諗下如果香港人都係咁質素,民主化後個社會係點?一樣係個地獄。

+++

沒有留言: