星期五, 3月 13, 2015

CY鬧劇騎呢show _ 添馬男 _ 主場新聞

添馬男

八十年代畢業於港大,八九年六四時身陷北京前門人潮,從此對政治興趣不能自拔,在傳媒及政圈浮沉多年。獲損友邀請在蘋果撰寫專欄《中門大開》,決心闖入總部,用一本iPad,一枝筆及一張摺凳,揭露政治圈內「膠人膠事」,寸嘴得嚟又有根有據,開本地政治評論新風格。

2013-1-3 6:35:03

元旦挺CY無端上演一場鬧劇,表面撐實質踩,先打NOW記者,再有職業CY fans公廁出糧大踢爆,其唱衰效果比長毛、阿牛、民陣大得多。自從反國教一役後,建制勢力決定以群眾對群眾,一大棚撐CY團體被組織動員起來,呢類政治動作,添煩添亂,仲會適得其反。在台灣九十年代初,民進黨及社運勢力抬頭之際,國民黨也一度動員自己群眾組織上街,而傳媒則不斷踢爆參與者乃「走路工」,即係收錢上街職業示威者,示威遊行唔係靠人數咁簡單,而係參與者所展示出來嘅「精神面貌」,學民思潮發動包圍政總所以成功,同樣係黃之鋒、黃莉莉、張秀賢等人展示出來嘅「精神面貌」,年青、有理想、有學識、敢作敢為。呢類氣質只存在反建制人士之中,對唔住,真係冇得學。

由於先天上親建制就一定唔可能有型,傳媒效應已嚴重削弱,究竟仲搞嚟為乜?當然係為咗交差,以示自己團體支持政府,花些少使費,日後頭目人物便可索取政治酬勞,何樂而不為。正如社團開片,大佬call行友,醒目仔定必老遠由屯門、元朗帶大班人出旺角,明知打唔成,但至少出過力,不計成效,總有分紅。傳媒明知上幾次撐國教群眾古靈精怪,自然會千方百計搵出「走路工」玩踢爆,而結果呢類撐CY活動不單撐唔住CY,更會令記者更加討厭佢。

要「平衡反對派勢力,搶奪傳媒話語權」,唔可以靠低水平群眾活動,反而最近王菀之、高皓正一類「我討厭政治」、「要敬拜權威」等提法,仲有多少巿場。今時今日要挺CY挺得有論據,實在唔容易,與其自暴其短,不如玩「反智」,一句我討厭政治,唔駛點用腦,大把fans、信徒和應,也適合唔多用腦的新一代,至少可以將大片青年人中立化。建制派低能之處係希望將反對者爭取過來,其實要河蟹,最重要係令青年人繼續唔用腦、非政治化、低低能能就覺得好幸福。

香港其實唔係咁多個黃之鋒,王菀之就有好多,但以特區今日政治揸fit人水平,又怎會明白,睇怕要靠新市委書記指點。

刊於蘋果日報,金融中心版

沒有留言: