星期五, 4月 08, 2022

言論自由豈容惡棍踐踏?

3月3日我刊出文章

《讲述一下2014年以来乌克兰到今天的故事, 支那人满口喷粪太恶心了》 (圖 1)


雖然題目惹火,內文也有支那、粉蛆等用語,但對扒疏烏克蘭政經背景是不可多得的好文

原本的烏克蘭文章在紅迪被禁,已有人移至品葱

https://pincong.rocks/article/id-39170__sort_key-agree_count__sort-DESC


潔版可見這帖

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=5228200920535067&id=100000356334640


Facebook 封鎖咗我,我投訴,20分鐘後 fb 話佢哋搞錯,已沒問題,並解封我戶口,我出 post 講呢件事 (圖 2),跟住隔一輪佢又再封我舊 post, 連個說明 post 都封埋,又再罰封鎖戶口 30日。(圖 3) 呢個係佢中間改變咗兩次決定,最好笑係今日又同我講話係搞錯,再恢復我個舊 post, 但我已無原無故被封 30 日,全無解釋原故也無賠償損失。(圖 4,原 post 已解封 https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=5146356715386155&id=100000356334640)


文章有些少粗口就當仇恨言論?

明明文章追索自烏克蘭立國以來政經發展,和俄羅斯之間的恩義仇恨,正好就消弭誤解,免受中俄假訊息誤導。

假的你放行,真乾貨你就刪走,那意欲何為?


我認為 facebook 錯兩樣,第一,這不是仇恨言論,反而有助消解仇恨。佢依家仲放寬讓烏克蘭人可詛咒普京和俄軍,就真助長仇恨。(圖 10)


其次成件事無 due process, 他封我,解禁,再封,再解禁,完全係任意妄為,無向人清楚解釋說明。


難得有啲白痴契弟仲喺度講風涼話,話你應該要識曲線,唔好用支那,要用「你國」之類,仲話你不如搞個「facebook 平權聯盟」打飛機。


啲人真係唔使疴篤尿照照自己,我會唔會話,歷史科試卷問日本對中國影響的利弊,係太過踩界,唔識曲線,抵佢死?而相關人員逃走到英國仍在鬧中共係自 hi 打飛機?


我無,因為正如共產黨話「工人無祖國」,全部都係被資本家迫害,咁你被中共、俄佬、fb 或其他力量侵害言論自由,都好應該聲援。

對任一個人嘅自由侵害都係對所有人侵害。

我以為呢啲係好基本常識喎。


況且,真係同玩得 smart 啲有關咩?根本太多證據表明 facebook 無譜,有人仍會相信 facebook 不會找陳年舊文清算,完全自己一廂情願!


就算你覺得講支那就會禁,人哋嗰篇原文就係咁,並唔係我在引用時加了粗口。


合理做法係,好似 youtube 講明邊段有侵權或者出問題,勸你修改,而唔係亂禁。


事實上黃世澤在德國出 post 呼籲人杯葛香港選舉,一樣畀 facebook 禁咗。


啲廢人同陳婉嫺或曾鈺成,怪19年啲人激嬲中央,搞到現在全面管治,心態上有乜分別?


依家 facebook 又再一次認錯,啲廢人又會點講呢?會唔會話 facebook 玩得 smart?


Facebook 不是普通私企,在社媒上它是一黨獨大巨無霸,差不多就是天然壟斷。說這是私人企業愛怎做都行?那何必監管電力、巴士、地鐵等壟斷性行業的利潤?


那經濟學講的 monopoly regulation, antitrust 等等都可丟棄了。


--------

後記:


係咁嘅,我其實只是將 facebook 做過的事,有碗話碗,有碟話碟,和盤托出。


你自己說這是「有助完善施政」也好,忽然有日發神經,話我抨擊你們的 hate speech 政策就是犯禁,然後把我封殺一個月、一年甚至終生,我也不會再覺奇怪。


極權都是同一副德性。


圖 1 、3月3日刊發之文章

圖 2、被禁投訴又解封,我出帖講述怪事


圖 3、再一次封鎖

圖 4、今天又再解封,但我已無故被封鎖30日



圖 5-8、向監察委員會投訴原文被封鎖
圖 9、向監察委員會投訴講述事件之帖文被封鎖


圖 10、Facebook 放寬烏克蘭人宣揚對雙俄使用暴力或咒罵普京去死的文章


圖 11、Facebook 表示我的申訴有助他們改善

沒有留言: