星期四, 6月 23, 2016

李劼 - 中國文化冷風景,以及中國當代思想界的真實圖景

https://thestandnews.com/politics/林榮基戴的帽子-愛讀的書-以及其他/
問:林榮基最喜歡的一本書?
答:李劼的《中國文化冷風景》,我睇咗三次,嘩,都好少書會咁睇法,值得你(記者)睇。…嗰本書真係一絕,嗰次過年喺大嶼山等巴士,企足三個鐘喺度睇。…實在太好睇喇,打開我視野,呢啲書好難得,幾十年出唔到一本。佢本書(《中國文化冷風景》)就等於《萬曆十五年》(黃仁宇著),我提議你睇。
《中國文化冷風景》,李劼著(圖片來源:網上圖片)
在周之前的中國,專制不是傳統,大一統也不是周之前的國家體制。
從《殷周制度論》稍稍向前跨一步,可以看到,中國曾是個聯邦制民主國家。

《柳如是別傳》- 有關明末歷史,當一部由男人主宰的歷史,突然被放進女性的眼光裡,其虛偽、殘暴、毫無人性,其獨立之人格、自由之思想之嚴重缺如,一覧無餘。
google drive pdf file: 中國文化冷風景

沒有留言: